Saturday, January 1, 2011

2011



Hohoho Merry Christmas ehhh silap Happy New Year
Pejam pelik pejam pelik sekejap jew dah masuk 1 Januari 2011
Aku mcm x pecaye jew dah masuk tahun baru
2011 bermaksud umur aku dah 21 tahun
Huhuhuhu..
Sekejap jew dah tua
Tp masih byk lg impian aku x tercapai lg
BF pun still xdew ( hahaha )
So, aku harap tahun 2011 lebih baik dr tahun 2010
2010 yg bnyak meninggalkan memori manis, pahit, masam, masin, tawar & pedas
Ape yg lepas 2 biarlah lepas
Aku xnak pandang blakang lg tp trus maju ke hadapan
2011 nielah mase tuk aku mula menulis kat buku baru n 
jual buku lama kat Apex 
Aku kan penulis kisah hidup aku
Hahahahaha
So sebagai langkah permulaan
layout blog dah pun ditukar baru
menunjukkan semangat & azam baru aku 
Chayok2 Liyana Deli

No comments:

Post a Comment