Monday, December 27, 2010

Bungee Jumping


Yes, inilah aktiviti yg plg aku idam-idamkan nak cuba tp sampai skarang xdpt2.. Huhuhu.. Sedih.. :'(  Xdew sape yg sanggup nak maen ngn aku.. Yg adewpun sanggup tlg tgk jew aku main.. ~SIGH~.. Ramai ckp aku nie x takut mati kew? Lg x boleh blah adew kew ckp aku tempah ajal.. Blah Blah Blah..Termasuklah mak aku.. Adus, Klu mmg dah ajal 2 dlm rumah pown bole mati.. Hahaha.. Mmg x bole blah kan ayat aku.. Hehehe.. Aku nie mmg girl yg ske cuba bendew yg bkn2.. Hehehe.. Mase aku tgk Asian Race kat tv lu, adew bungee jumping nie kat Menara KL tp mcm dah xdew jer. Latest news, aku dgr kat Sunway Lagoon baru wujud bungee jumping nie..  Kat extreme park.. Adus, time aku g sunway lagoon lu, xdew plak bendew alah nie.. Serius mengidam nak cuba lor. Stakat game2 yg x menakutkan kat Genting & Cosmo World 2 sume aku dah try..Alhamdullillah panjang umo lg.. Hehe.. Nie baru thrill ckit. Bgus tuk lepaskan tension plus aku mmg suka menjerit2 sampai xdew sore.. Aku dah berangan dah, time aku terjun 2 aku nak jerit nama - nama yg aku yg benci.. Hahahaha.. (gurau2 jer la)..  Nanti aku dah kaye ckit, jelajah2 negara2 yg adew bungee jumping. Setakat yg aku survey, Macau Tower kat China  merupakan bungee jumping yg tertinggi skali kat dunia nie.. Perghh mmg gempak.. Tp sebelum 2 nak try yg adew kat M'sia dulu la..  Harap2 termakbullah impian gile aku nie.. Hahahaha.. Liyana oh Liyana..


p/s : ATTENTION!!!
        kpd sape2 yg mempunyai hobi yg pelik mcm aku nie, meh la kitew men
        bungee jumping e.. :))

3 comments:

  1. jangan ajak aku!
    hahaha...
    aku cuma boleh teman je nak main SORRY!
    macam kau tak tahukan...hehe ;)

    ReplyDelete
  2. anda telah di tag oleh saya..
    tahniah.. maklumat lanjut ada di blog saya..=)

    ReplyDelete