Wednesday, December 1, 2010

Disember

Disember datang
Meninggalkan November
dan 10 bulan yg sebelumnya
Kedatangan Disember juga
bermaksud pengakhiran tahun 2010
Januari 2011 akan muncul

Bila dah masuk Disember
buat aku tersedar
tahun nie jew
mcm2 perkara berlaku kat atas diri aku
tp
aku hanya mampu diam & terus terdiam
mungkin adew hikmah & petunjuk
supaya aku terus maju ke hadapan
bukannya ke belakang

kebahagiaan xakan datang
klu xdew kedukaan
kedukaan juga xakan datang
klu xdew kebahagiaan
mungkin jgk aku yg menolak kebahagiaan 2 itu sendiri
btl kew?
entah la
aku pun kurang pasti
yg aku pasti
dlm 30 hari nak melangkah tahun baru
mcm2 peristiwa yg perlu aku tempuh
harap2 semuanya berakhir dengan kegembiraan
AMIN..


p/s: ' what goes around comes around '..
dulu aku x pecaye lgsung perkataan 2 tp sekarang aku percaya
pendek kata i'm deseved it
 ~sigh~

No comments:

Post a Comment