Monday, February 28, 2011

Rindu...


+ my soul & my heart +


erm..
sudah seminggu lappy aku 'terbiar' kat loker
semalam baru berpeluang on9
pas2 mlm td sempat lg tgk vcd hindustan
( wah sejak bile aku ske tgk hindustan nie? )
rindu bangat tau x sama aku pnyew lappy
xpernah aku berjauhan dgn lappy kesayangan sebegitu lame
lappy & broadband tue ibarat nyawa aku dah tau
kadang2 sampai tido pun aku bwk
yew la, mggu lepas kan mid term exam
terpakse lah berpisah sekejap
sbb konon2nyer nak focus study la
hahaha.. yer ker? aku yg tulis nie pown rase mcm geli jer..
papepon aku dah buat yg terbaikkk
so tggu jew la resultnyer..
o.k ker k.o
harap2 flying colour la
amin...



p/s : kalau aku highest nanti jd kew roommates aku nak blanjew makan ek ? hahahaha ( berangan jer lebih )

No comments:

Post a Comment