Saturday, April 23, 2011

Hutan Lipur Ampang





  sebenarnyew, dah lame nak update pergi hutan lipur nie
tapi bizi x dew mase
& hari nie pulak aku adew 2 test au
so,disebabkan aku xnak tido, aku pegi pinjam laptop member aku
& curi wifi kedai mamak dari hostel aku
hahaha.. jahat x?
so 17.4.11 ( ahad ) hari tue aku, midah, aiza & ida g hutan lipur ampang 
@ bukit belacan
kteowg pun xsgkew kat ampang adew air terjun
hohoho, senarnyew nak celebrate muet & nak release tension sebelum final
xpyh pegi jauh2 kalau nak mandi mande
dah la ongkos murah giler
imagine jew la, tambang pegi balik just RM 10 jer
murah kan !!!!
bas rapid T327 dr hostel kew lrt pandan jaya ---> rm 1.00
dari lrt pandan jaya kew lrt ampang ---> rm 1.00
then naik bas rapid U332 ---> rm 2.50
tiket masuk ---> rm 1.00
lg 1 xpyh susah2 nak g zoo kalau nak tgk monyet
kat hutan lipur nie adew banyak monyet
tp dilarang bg makanan tau !
disebabkan aku nie jakun yg teramat sgt mcm monyet kat hutan lipur tue,
sampai2 jer aku pun terus masuk tanpe tgk kedalaman air sungai tue
tup2 rupenyer air kat paras hidung aku
Liyana Deli hampir lemas tau.. huhuhuhu
aku terlolong la mcm pontinak
nasib baik adew kawan2 yg tolong tarik aku balik
aduss... kuang asam betul dowg gelakkan aku
susah betul kalau adew owg over excited mcm aku nie
mmg best giler maen air kot
aku siap terjun2 lg dari atas batu
hai.. x insaf2 lg rupenyer lepas nak lemas tadi
bayangkan jew la 4 jam kot berendam dlm air
lupe nak tulis, kat hutan lipur nie adew playground jgk tau
aku siap maen gelongsor ngn bdk2 kat citu
hehehehehehe mcm bdk2 kan
pendek kate, mmg best giler la
sesuai utk releasekan tension lg2 tgh final exam nie
wish me goodluck ok !!!

No comments:

Post a Comment