Saturday, April 2, 2011

= m.a.l.u =





hari nie sungguh memalukan sungguh
bkn disebabkan aku kene april fool
tapi gara2 aku tido dalam bas rapid tadi
yew hobi aku mmg tido di dalam bas rapid
esp bile aku penat sgt
tambahan pula hari nie aku test
mmg dgn senangnyer aku melelapkan mata
alangkah terperanjetnyer bile aku bukak mate
sume owg dlm bas tue dah XDEW
means, aku tggl sowg2 dlm bas rapid tue ok !!!
sbb bas rapid dah berhenti kat depoh 
sangat2 memalukan tau x !!!
patutla aku rase aku mcm dah lame sgt tido
yg peliknyer aku x berase panas lgsung sbb pakcik bas tue x mematikan enjin bas
& setia kat tempat pemandu tue


Aku : Pakcik !!!!!! Nape x kejut saya !!!!!!

Pakcik Bas Rapid : Pakcik kesian tgk kamu.... 

lepas tue aku kene bahan ngn abg botak pulak

Abg Botak :  Tertido kat bwh pokok kew dikkkk ??? ( keh.. keh.. keh... )

Aku : ..............................................


Hanya Allah Yg Maha Mengetahui tau mcm mane perasaan aku
xtau nak sorokkan muke aku yg manis nie kat mane !!
lepas aku bgn tue, terus pakcik hantar aku 
so utk kurangkan perasaan malu yg mmg tebal nie, aku pun borak2 la ngn pakcik tue
ceh... pandai gile x aku cover
tp yg pastinyer aku rase sume driver T327 dah kecoh
pasal hari nie  adew plajar kptm tido di dlm bas sehingga xigt dunie
erm mcm mane la aku nak naik bas rapid lepas nie ek
harap2 lepas nie pakcik tue x igt muke aku dahhhh


MORAL OF THE STORY :

jangan pernah tido di dlm bas 
jika anda tidak mahu mgalami nasib yg sama seperti Liyana Deli
esp bila anda keseorangan
huhuhuhu

No comments:

Post a Comment