Sunday, February 12, 2012

Anjali Khanna


Pukul 2 ptg tadi, Hindustan kat Tv3 adew siarkan rancangan favourite all time aku, Kuch Kuch Hota Hai. Yang peliknyer, kawan aku si Soya & si Nad tau - tau jer aku tgh tgk citer uh. Hahaha. Entah - entah dowg pun tgk sekali tgk kat umah, bukan aku tau pun. Hehehe. Yang aku sakit hati kat TV3 nie, filem nie banyak sgt scene dye cut menjadikan aku dah x bole nak feeling2 sgt tgk. Kenape aku tau TV3 cut? Sebab kat laptop aku adew dah filem nie sejak aku pergi Intersesi 2010 dulu. So bayangkan la dlm 2 tahun nie, aku dah berjuta ribu kali aku dah tgk. Hahahaha. Aku bukan nak review pasal filem nie tapi aku nak citer pasal pelakon kanak - kanak yg bawak watak Anjali Khanna ( anak perempuan Shah Rukh Khan & Rani Mukerji ). Name sebenar Anjali Khanna ialah Sana Saeed & tahun nie Sana Saeed dah berumur 24 tahun. Kire pangkat kakak la nie kan. Kalau nak tau mase audition tuk filem nie, dye berjaye mengalahkan 200 orang kanak - kanak lain. Sekarang nie kakak Sana Saeed nie tinggal kat Leeds, England & bekerja sbg seorang model dan pelakon.








p/s : COMEL kan, x kire mase kecik atau besar : )

No comments:

Post a Comment