Sunday, July 8, 2012

Hari Ini Part 2

Ceh aku igt hari nie dah tutup cite pasal aku make - up semalam. Malangye TIDAK!!!!!!!. Org first sekali tegur si Cine Hensem, Jason. " Knape hari nie lain, woo ? ". Aunty yg tolong jawabkan, " Duit make up Nana dah hbs ". Hahaha. Mmg buang tebiat semata - mata g kerja pakai make up. Antara soalan - soalan cepu emas yg aku dpt hari nie ialah :

" Nano mane make up? Dah cair ? "

" Kenape hari nie x pakai cantik -cantik lg woo ? "

" Nana, pakailah make up lg. Cantik la Nana make up semalam "

" Cuba cerita sikit kenape pakai make up semalam ? "

Aduh ini adew lg 1 kes. Boleh pulak dye cerita kat wife dye aku pakai make - up semalam. X pasal - pasal wife dye tanye aku " Owh Nana, semalam awk pakai make - up e? ". Ceh buat malu jer. Then boleh pulak Kak Ain ckp, " tue la hanya org tertentu boleh tgk Nana make - up semalam. ". Rase nak letak muke kat simen lantai je. Lepas nie mmg semalam la kali pertama & kali terakhir lah aku pakai make up. Kecoh 1 kedai aku pakai make up. Hahahahaha. Ala sape - sape pakai make up mestilah nampak cantik KAN KAN KAN !!!!

No comments:

Post a Comment