Sunday, March 25, 2012

Hang Out With My Girlfriends



Semalam hang out dgn my girlfriends, Soya, Anna, & Nad. Kat mane lg kalau bukan rumah kedua kteowg kat Seremban nie kalau bukan JJ. Hehehe. Selalu kelua berdua, kadang - kadang bertiga but semalam kelua berempat. Bukan senang nak gather 4 owg sekaligus. Tapi sayangnyer Nad dtg lambat. Aku jumpe minah nie mase nak start wayang. * Sorry Nad, xdew gamba ko :( * Lepas mkn mcD, mmg bosan yg teramat sgt sementara nak menunggu " The Hunger Games " pukul 5.30. So, kteowg g window shopping. Cuba bayangkan hampir kesemua outlets kat JJ buat sales dari 50% hingga 70%. Cuba bayangkan jgk perasaan aku yg teruja yg teramat sgt. Hampir nak membeli flat shoes kat Vincci tapi nasib baik adew angel bisik kat telinga aku supaya jgn beli. Hahahaha. Belum lg kat Voirs yg membuat potongan sehingga 70%. Aku fikir - fikir balik bulan lepas aku baru beli dress & handbag. So jgn ikut bisikan syaitan yg suruh aku membazir. Lepas nie aku nak buat mix & match la. Xpun pinjam baju adk aku. Itulah untungnyer adew sisters. Boleh saling pinjam meminjam. So baru boleh jimat duit. Bulan depan banyak cite wayang best. Ceh bunyi mcm ramai adk - beradik jer, hakikatnyer sowg. Hahahaha : D

 

" The Hunger Games " Book 1 mmg gempak giler best. THUMBS UP. X rugi menderma 13 hinggit dkat panggung wayang. Lgpun movie nie kan adaptasi dari novel. Semuanya adew 3 novel. Of course la best. Nak - nak hero dye Josh Hutcherson, pelakon cite A Journey To The Center Of The Earth & A Journey To The Mysterious Island. Disebabkan melakukan pemberotakan against Capital yg menyebabkan District 13 musnah. Capitol buat hukuman di mana seorang lelaki & seorang perempuan yg berumur antara umor 12 - 18 dari setiap District ( semuanya adew 12 District ) kena masuk outdoor games ciptaan mereka. Maksudnyer dowg kene bunuh antara satu same lain utk memastikan dowg hidup & jadi pemenang. Giler betol dowg bile buat games yg mengarut. Dahla 1 dunia tgk. Mcm tgk siaran bola sepak live dari TV. Imagine bila kita tgk anak kita mati dlm games mengarut uh. Sedih kot. Sob Sob Sob. Sepatutnyer sowg jer boleh survive tapi tapi kali ke - 74 nie adew 2 owg pemenang dari District yg same. 

p/s : x sabar tunggu sequel ke 2 : D




1 comment: