Saturday, March 3, 2012

Happy Birthday 22nd To Me

Semalam, 02.03.2012 genaplah aku berusia 22 tahun. Cantik giler kan tarikh nie. Kebetulan, hari jadi aku tahun nie jatuh pada hari jumaat. Kalau nak tau, mengikut kalendar Masihi, aku mmg lahir pada hari jumaat. Orang kate berkat. Harap2 aku meninggal hari jumaat jgk. Lg berkat. Amin
Orang yg aku x sangke wish yg plg first ialah bekas lecturer Far 300 aku, Miss Rosnah. Owg lain wish kat fb pukul 12 tgh mlm, Miss Rosnah wish pukul 9 mlm. Tarikh blum bertukar lg pown. Terharu siot. Sob.Sob.Sob.

Dekat henset pulak, owg first wish sepupu aku. Wish x bole blah " Happy Birthday. Hi Hi dah tua bila nk tukar ic ha??? ". Kuang asam betul mentang2 la ic aku still pakai gamba darjah 6 lg. The next person yg wish sgt surprising aku sbb aku x tau sape. Buat frank joke tulis " Happy birthday lalink…bhahaha ". Bile aku tanyer sape bole lak reply " saya crush awak..bye..salam..<3 ". Xpew2.. Nanti aku siasat. Kalau aku tau siape siap la ekau aku sembelih. Hahaha. Saje je an nak mainkan2 aku. The next next person ialah Nanie. " Hapiest besday my dear fren.. smoge sume yg dihajati akn diperolehi..mendoakn ksejahteraan ko dunia akhirat..fren 4ever.. ". Ceh igt makcik nie dah lupe terus aku, mentang2 la dah keje kan but dye reply " Mn ley lupe roommate aku yg paling noty ni.. smpi bile2 pn xlupe.. : ) ". Yew la aku faham ko bizi mcm artis. Hehehe. Ko lupe aku terus siap la. Then soya pulak " Selamat hari jadi kawan baik.. ak br tringat hari jadi ko.jgn mara. Untung la hari jadi hari jumaat.hehe.byk berkat.moga murah rezeki dan cepat2 la kawen ea.haha ". Penat la pulak nak copy nie. Sepupu aku yg lain pulak wish " Happy bzday kak nana.. Maira Ziq al-harraz from lbj ". Ana pulak " Nenek! Selamat hari jadiiiiii ". Terime kasih la igt bday aku. Aku tunggu hadiah ko ok!. Hehe. Last of the last dari Zizi, kwn adk aku. Malas aku nak tulis wish merepek dye.
& remains 93 person yg wish kt fb, TOCHE TOCHE ok. Bukan senang wall fb nak penuh. Setahun sekali jer kan. Hehehe. & kpada yg lupe uh xpew aku mmg seorang selalu faham orang. Kalau aku rajin, aku sendiri yg igtkan dowg mcm Nad. Hahaha. Lupe pulak adw sepupu aku wish bday aku kat twitter dye. Dahla tulis salah umo. Hahaha

Celebrate birthday? Mase dekat hostel dulu, setiap tahun mesti roommates aku x lupe celebrate birthday aku. Sekarang dah xdew. Sedih :’(. Rindu la ngn dowg. Dah besar2 nie pulak mak & ayah aku x celebrate pown. Mase sekolah rendah dulu adew la. :’(. Tapi diganti dgn duit. Keh Keh Keh. Tahun nie sebelum birthday aku lg, aku awal2 redeem duit birthday dari mak aku. Aku xdew keje g shopping sowg2. Sila jgn jeles ok. Xbanyak pown mak aku bg. Cukupla utk menambah koleksi wardrobe aku. Aku pun xtau ape function baju banyak2 padahal adew lg x pakai. Inilah namenyer Confessions Of A Shopaholic. Kalau studyholic berfaedah la jgk kan! Ish Ish Ish. Xpew2 skang nie duit aku dah kering, mesti dah xdew gatal2 tangan nak membeli-belah.
Aku harap tahun nie tahun ONG aku. Adew beberape peristiwa menarik yg terjadi dlm 2 bulan nie yg membuatkan aku rase sgt GEMBIRA & BERTUAH. Terima kasih kepada Allah. Adew beberapa impian yg aku harapkan akan jadi kenyataan dlm tahun nie jgk. Kalau dah makbul nanti, baru aku cerita ok. Setakat nie, hanya boleh berangan ajer. Hehehe.

No comments:

Post a Comment