Wednesday, October 16, 2013

Aidiladha 2013


Loteh den nak monjawab soalan samo dari minggu lopeh den balik mano. Eden bukan ado laki pon laeh nak poning palo balik mano. HaHaHa. Eh hari tue customer tanye aku ckp nak balik Endon ikut Bibik. Muke aku kan mcm orang jawa sikit. :P Orang lain balik kg aku balik bandar. Correction tahun ni sambut Aidiladha ramai - ramai di rumah makcik. Kenikmatan gather ramai - ramai sbb aku selalu x menghadirkan diri atas sebab - sebab munasabah. Celebrate birthday cousin sekali. Happy Birthday Adik. Hadiah postpone bulan depan. Boleh pulak mcm tu eh? He He He. Overdose makan tersangatlah gila sehingga berat naik 2kg. Bayangkan rendang dg + nasi lemak + kek + pulut kuning + nasi impit + kuah kacang + jelly + cornflakes coklat + kerepek dalam sesuatu masa. Aku pun mcm xpecaye aku mcm rakyat Afrika yg kebuluran x makan selama beberapa minggu tp itulah realitinya. Perut TERSANGATpenuh akibat ketamakan. Tapi x makan itu semua rugi pulak. At last aku yg merana. Sila jgn contohi perangai BURUK aku. 



Menu esok : MEE SOTO ( x sabarnyaa !!! )


p/s : Aku rase cuti aku 2 hari nie dipenuhi dgn aktiviti yg
MENGGEMOKKAN BADAN. 




No comments:

Post a Comment