Friday, October 4, 2013

Pink Rims







\





















Ini angan - angan aku sebelum dapat kereta sendiri lg. What rim pink? Atau bahasa melayunya Rim yg bewarna Merah Jambu. Setakat ini semua kutuk - kutuk aku. Gelak - gelakkan aku. Komen plg femus " SO GURLLYYY ". Remember i'm a girl. If i were a boy, so u can call me " PONDAN ". Hahaha. Nasib baik viva x de kaler pink, kalau x dah lame aku booking. Tunggu sebulan pun sanggup. 

Entah kenape aku sudah jatuh cinta pd sport rim pink. Setakat ni aku rase xde satu kereta pun pakai sport rim pink. Well, let me be the first person. Bia aku yg pecahkan rekod kat Seremban ni. Hahaha. Td aku tanya kat Apex pun, dye gelak - gelakkan aku.  Abg Bob pulak ckp adew kat Seremban ni tp xsesuai dgn viva hitam. Viva Putih matching la. Itulah perangai Abg Bob yg hari - hari mengutuk aku. If adwpun of course la mahal. Well burok sgt ke pakai sport rim pink nie? Aku pun xfaham & cuba utk memahami. Tiada siapakah yg dpt memahami hati kecilku ini yg memberontak inginkan sport rim pink supaya dpt bersatu dgn tayarku ini? Wujudkan org itu? Adakah? Jika angan - angan kecilku ini tercapai, akulah org yg paling gembira di abad ini. 

Setakat ini aku mampu google je. Menjerit seorang diri di dlm bilik sambil bercakap  " Pergghhhhrrr LAWA GILER!!! SMART GILERRR ! ".  Tp aku normal lg ok. Belum sawan babi lg. Mcm mane kowg kutuk - kutuk angan -angan kecilku ini aku ttp akan teguh dgn pendirianku ini dgn PINK. FULLSTOP. Walaupun utk mendapatkannya adalah begitu mustahil sekali tp aku percaya aku akan mendapatkannya satu hari nanti. Cewahhh. 



p/s : Ini ghupo koreto den kalau pakai ngirm mengarh jambu haa..
tp den pakai viva 1.0 jo
koreto kocik jo
xmampu laih nak pakai koreto bosa bosa

|
|
|
|
|
|
|
|
|
v





OPPSSS adew sambungan lg.. hari ni aku tanya bos aku si Uncle J.. xpuas hati lg pasal rim kaler pink ini. " Uncle, kalau Nana nak pakai sport rim pink. Lawa x? ". Uncle J sambil tergelak gelak, " ape nak tuka sport rim pink? kereta da la kecik. nak pakai sport rim la. nak make up itu la ini la. lain la pakai BMW ke. pakai je la ape yg ade. bole g kl, g Langkawi. ". Ok statement yg sgt menusuk kalbuku. Boleh menimbulkan ketachingan kpd sesiapa yg xtahan. But i really don't care. Thats me.


1 comment:

  1. haha, ada geng laa rupenye.. ni pun angan-angan saya juga... x sesuai ek viva hitam sport rim pink? macam ok je kalau dark pink.. hehehe.. tapi memang bnyk tentangan pun.. alaaa... sesuka sehati kite la kan ;)

    ReplyDelete