Wednesday, January 29, 2014

Aku Perasan


Kadang - kadang kita tidak tahu dan tidak perasan yang sebenarnya kita nie diperhatikan oleh orang lain secara senyap - senyap. Mungkin kita bukan artis terkenal yang paparazzi sibok nak stalk lepas tue kelua kat paper tulis macam - macam gosip. Tapi percayalah walaupun aku hanya manusia biasa yang bekerja biasa seperti orang lain, kelakuan & perbuatan aku selalu diperhatikan oleh orang lain. Tidak tahu pulak aku sefemus macam tue. Ha Ha Ha. Perasan gila la. Mungkin sebab dah kerja aku jumpa customer yang sama setiap hari.

So tadi seorang customer, abg Re yang duduk seberang jalan cakap kat aku. " ADA SATU KERETA VIVA HITAM KALAU REVERSE MACAM LORI. LEPAS TU MENONONG PERGI. ". Well abg Re cakap pasal me la kan. Xtau pulak aku reverse kereta macam lori. Lawak gila. Aku pun sebenarnya xfaham maksud tersurat & tersirat beliau.

Itu baru abg Re belum lagi orang lain. Entah apa - apa komen la yang aku dapat. Pasal reverse kereta pun dapat komen. Susah betul jadi orang femus S2 nie. Ha Ha 

No comments:

Post a Comment