Saturday, November 20, 2010

Cukur Jambul

hari nie aku balek kg
coz sepupu aku wat kenduri cukur jambul tuk anak ke2 dye
si farrel al - harraj ( 9 bulan )
mmg benci nak bgn awl2 pg
tp memandangkan bersemangat nk merasmikan kebaye moden 
mood aku tibe2 jew berubah dgn mendadak
haha (xdew mengene lgsung la)

sampai jew kg
ramai yg memuji
hahaha ( mmg kembang teramat kembang la)
aku jew over melawa pdahal majlis cukur jambul jew kowt
lg2 aku dipilih sbg model x bebayar tuk bwa tray yg adew bhn2 tok cukur jambul 2
wah.. (perasan kowt)
mmg best sgt walaupun tray 2 berat
hurm..
mase perempuan2 tue nie sibok gunting rambut anak buah aku nie
adew kew patut renjis skali daun rampai kat aku skali
abs rambut ngn baju aku 
haha
tp x pew la xkisah pown lg aku happy sgt adewla
xsaba nak adew anak jgk

lepas2 bermulalah episod jd maid x berbayar
mengutip pnggan & cawan yg kotor
bagi gule2 kat kanak
& mcm2 lg la
serius penat giler nak mati la
muke aku dah jd sunburn
dah la berpanas
huhuhuhu :'(
tp x pew la
arini ske sgt
& bile my father drop aku ngn adik aku kat pasa mlm
ramai mate yg memandang kami
wah mmg poyo gle la aku

Bye..

No comments:

Post a Comment