Wednesday, March 2, 2011

Happy Birthday 21st Liyana Deli Part I




ok..
hari nie 02. 03. 11 ( Rabu ),
genapla aku berusia 21 tahun
mcm x pecayew jew aku dah 21 tahun kot
mcm mane nie dah 21 tapi still x matang2 lg?
hehehehe


tq my lovely roommates ( Aiza, Nanie, & Midah ) yg merupakan owg yg terawal wish my birthday
x lupe jgk my FAMILY, ex schoolmates, collegemates, relativemates & neighbourmates
yg berderet2 wish my birthday sama ada di fb & nset
aku nak terima kasih banyak2 !!!!
n plg terharu ialah my parents wish birthday aku bkn midnight tadi
tapi wish mase waktu aku dilahirkan..
sbb secara logiknyew aku akan berusia 21 tahun pukul 11 pg tadi
tq mak sbb lahirkan ana & x lupe ayah yg selalu bg duit belanjew
ana janji x nakal2 lg dah ( ceh macam mak & ayah bace jew blog aku.. hehe )


hadiah?
mak & ayah dah bank in 2 hari lepas sebelum birthday aku lg
iaitu berupe wang ringgit.. hehehe
berape? rahsia ok...
balik rumah nanti nak tuntut hadiah dri Peah
hehehe


sempena birthday aku, aku harap dipanjagkan umur oleh Allah SWT
supaya aku dapat kejar impian & cita2 aku
agar dapat menjadi kenyaatan
xkisahla kalau lambat skit asalkan tercapai
AMIN..

No comments:

Post a Comment