Sunday, March 6, 2011

Siapakah aunty nie?




cube kowg teka siapakah aunty di atas?
confirm2 lah bkn mak aku la
jawapannyew ialah aunty nie ialah seorang tukang jahit di bandar Seremban
hehehehe
jumaat hari tue, aku balik umah...
so sebelum balik umah aku sempatlah la g kedai aunty nie
nak outer kemeje aku & cardigan aku terkoyak ckit ( lupe lah nama kedai dye )
walaupun kedai dye kechik n xdew air cond
tp hasilnyer tgn dye begitu la sgt memuaskan hati aku
sggup la aku jalan kaki dr Terminal 1 tue sampai la ke kedai dye 
yg aku rasakan mcm kat hujung dunia
so, tgh dye bizi jahitkan cardigan aku, aku pun curi2 amik pic aunty nie
hahahaha
sorry yer aunty, amik pic aunty tanpe kebenaran
saje jew nk femuskan aunty, mane tau lepas nie kedai aunty ramai customer nanti
slalu jgk la aku outer slua jeans tapi aunty nie x reti outer baju kurung pulak
aunty nie peramah jgk tapi hari jumaat tue aunty nie senyap jer
aku agak aunty nie tgh bad mood or tgh senggugut kew
so lepas dye abs buat, dye suwuh aku tgk ok kew x
then aku jawab " ok " pastue aku ckp la " terima kasih yer aunty " sambil senyum nmpak gigi aku
lepas tue trus dye tersenyum lebar kat aku 
trus senang hati aku :)))
of course la aku kene bayar jgk harge outer tue kat dye walaupun aku dah buat dye tersenyum


p/s: tibe2 kan aku pikir balik, aunty tue senyum sbb aku senyum pelik kew ek ?   

No comments:

Post a Comment