Friday, March 25, 2011

Selamat Tinggal Johor Bahru EPISODE 2

 12.3.11 ( sabtu )
hari nie kak Kammaria nikah kat Masjid Tmn Perling
walaupun terdapat kekecohan skit bile akak dye terlupe bwk ic g masjid
& 2 kali ijab n kabul baru sah
tapi alhamdullillah majlis akad nikah tue berjalan dgn lancar
wah! selamat sudah jadi bini owg
huhuhu.. papepun congrate due2 owg
aku nie bila la pulak nak jd bini ryzal jaafar ek? hehehehe :'p
then, mlm tue adew kenduri doa selamat plak
wlaupun x dew keje sgt tapi still terasa penatnya ok
sbb siang tue adew tlg sikit2
wah! Liyana Deli buat keje ok..
kalau kat rumah sumpah x buat! sume mak aku buat
tibe2 tringat mak aku kot, kalau la mak aku adew... huhuhuhuhu
tapi yg bestnyer mlm tue aku, nanie & aiza dpt TIDO HOTELLLLLL ( Jadyl Hotel & Cafe )
yipeeeee!! horayyyyy!!
mmg perasaan yg xdpt dgambarkan..
cube bygkan dah la dapat tido same2 di atas 1 katil besar tue then FREE OF CHARGE plak
walaupun hotel 1 bintang jer
cube ckp ngn aku manusia normal mane la x seronok
tapi aku merengek kat diowg sbb toilet hotel tue xdew syampu & ubat gigi + kebulurrrr
so dlm kul 12 tgh mlm, kami 3 owg yg masih berbaju kurung merayap kelua
mencari 7 e smpai abg2 polis tue pesan " baik2 tau adik "
then makan maggi cup sambil tgk tv
lupe plak nak bgtau kalau kat JB bnyak giler channel yg xdew kat negeri2 laen !
mmg la bunyinyer seronok tapi besok kene bgun kul 7 pagi
sbb besok kak Kammaria & Abg Majelan bersanding
+ hari last kat JB ( sob. sob. sob. )




















p/s: kan best kalau sempat g Jom Heboh kat Danga Bay. Malangnyer keadaan x mengizinkan pulak ;(


No comments:

Post a Comment