Sunday, December 22, 2013

9 hari lagi...


Aku rasakan lambat betul nak habiskan bulan nie walaupun tinggal 9 hari lagi. Hari nie aunty mengingatkan aku yang 1 hari je tinggal. Besok memang aunty cuti & tinggal isnin je sebelum beliau bercuti Krismas selama 6 hari. Maksudnye 6 hari aku akan berOT sehingga hujung nyawa. He He He. Berdebar - debar macam nak amik result PMR rasenye. Xpe Xpe bos kesayangan nak bayar OT. Bos kesayangan juga sanggup nak bayar annual leave aku. He He He. Segala rintangan & dugaan yang datang aku akan lalui dengan tabah. Beberapa hari lepas semasa aku nak punch out, aku cakap dengan bos aku.

Aku :  X sabarnyaaaa nak habiskan bulan nie. Lama betul rasanyaa....

Uncle : Cakap je la x sabar nak dapat gaji

Aku : ( Speechless ). Dalam hati cakap, " well. he understand me more & more. Ha Ha Ha. Dalam otak                 spoiler spoiler. Come to mama. Ha Ha Ha ".


Kekononnya hujung bulan nak bg BRIM. Kononnya lah kan. Macam tue aku sowang je la dapat sikit sebab aku sowang je bujang & belum berkahwin. Ha Ha Ha. Itulah bahan gosip di tempat kerja tadi sampai gelak sakit perut. Kononnya jugak hujung bulan nak belanje makan sebagai upah kene kira stock satu kedai. Hari tue cakap nak belanja KFC again again again again & again ( nampak x berapa banyak asyik beli KFC Ha Ha Ha ) sampai aku cakap aku nak muntah dah makan KFC. Tengok je la hujung bulan nie adakah janji beliau akan menjadi kenyataan atau sekadar janji janji kosong. Cewahhh...  Xsabarnya nak hujung bulannnn. Lagi 9 hari lagi. Amin. 



No comments:

Post a Comment