Friday, December 6, 2013

AL cerita III


Hari nie aku terbaca borang AL aunty V. Kegerunan melanda. Mane tak nyer 5 hari tue aunty V cuti. Tidak berjaya aku pujuk aunty V suruh cuti sikit je. Wa Wa Wa. Tidak boleh tidur  memikirkan 5 hari tue. Minggu depan giliran Kak Ain & Hanim habiskan AL. Aku ? Rasa - rasa dah berjuta kali aku tanya. Tapi bos aku tetap x bagi aku cuti. Jalan terakhir ialah tetap berdegil isi form. Tapi aku rasa peluang cuti aku diluluskan ialah 1%.

So aku pun meluahkan isi hati aku orang lain boleh habiskan AL. Aku tidak boleh. Dowg pun cakap aku mengatakan aku nie pekerja cemerlang tidak boleh cuti. Tahun depan dapat hamper lagi. Ok Fine. Telinga aku tahan segala keperlian. 

Another part of me suruh je kerja 4 hari tue. Telan je segala kepahitan. Kepahitan aku berbayar tue. Ha Ha Ha. Nampak sangat otak duit. Ish Ish Ish. Mana satu yang patut aku pilih nie. Ada lagi 3 minggu untuk aku membuat keputusan. Macam mane bos ni kalau aku betul - betul pergi nanti. Tapi part of me sayang nak tinggalkan tempat nie. Nampak sangat hati itu memang berubah - berubah. Adoi Adoi


Mood : Prosperity Burgerrrrr : D



No comments:

Post a Comment