Wednesday, December 11, 2013

Kali ke - 2


Ok hari ini aku buat kerja gila lagi buat kali ke -2. Dalam masa 50 minit lagi aku akan pergi kerja. Dan Dan Dan aku masih tidak tidur lagi. Ho Ho Ho. Nampaknya aku masih tidak serik lagi. Bayangkan hari ini aku kerja sehingga pukul 10 malam. Bukan 10 pagi tau tapi 10 malam. Mesti kowg kate aku gila sebab buat kerja gila nie tapi percayalah aku pernah buat sebelum ini. Rehat 2 jam nanti aku manfaatkan dengan tidur - tidur ayam. Itupun kalau tidur aku tidak diganggu.

Sekarang aku asyik menguap menandakan kengantukan yang baru bermula disamping mata mula kelihatan luyu. Tidak lupa eyebag yang sudah perlahan - lahan muncul. Menaip sambil menggosok - gosok mata dengan harapan ngantuk akan hilang tetapi tidak berjaya. Usaha aku mandi berminit - minit juga tidak menambahkan hasil. Hanya bil air yang akan meningkat. Ha Ha Ha. Apa - apapun ucapkan selamat berjaya kepada aku sehingga pukul 10 malam ini. Nana boleh. Ha Ha Ha. Semoga hari ini aku tidak bergaduh dengan bos aku lagi. Stress hoi hoi hoi.






Ini mee bakso yang bibik masak semalam
Mee bakso yang paling sedap aku pernah makan
Setiap bulan dapat makan. He He He
Bibik selalu gunakan alasan ini xbg aku cari kerja lain
" Kalau adik Nana xde, mcm mane nak makan bakso bibik ? "
" Sambal belacan bibik, mee soto bibik ? "
Ha Ha Ha. 
The best part aku gelak sambil sakit perut
" X kasihan bibik ka ? X kasihan sama Uncle ka ? "
Boleh pulak pikir si Uncle J tue. Lawak Lawak


No comments:

Post a Comment