Thursday, December 5, 2013

Driver


Hari nie my bos kesayangan bawak lori pergi kedai. So aku x expect la beliau ingin meminjam kereta aku lagi lagi dan lagi. Aku ingat main - main. Dah la kali ini x bagi aku duit minyak pon. Aku siap tanya nie, " duit minyak mane ? ". Bos aku jawab " Lain Kali ". Kuang asam betul. Ha Ha Ha.  

Lepas balik bos aku suruh pulak hantarkan beliau pergi kedai depan. Pergi mengada - ngada parking lori kat sane apesal. So bayangkan me jadi driver. Aku pun reverse laju sambil tekan minyak. Sebab aku tahu xde kenderaan. Bos aku pulak takut yang amat sangat sampai pgg assist grip. Assist grip tue handle  dkat tingkap tue. Ha Ha Ha. Bila ade motor depan me beliau ckp, " Nana, ada motor depan. ". Aku pun cakap la, " Nana nampak la uncle ". Mungkin bos aku takut aku akan potong motor india tue. Xtau la lepas nie beliau berani naik kalau aku jadi driver lagi. Sape suruh mengada - ngada nak aku bawak td. Ha Ha. Padan muka. Alhamdullilah setakat ini aku masih belum langgar apa - apa lagi. Cuma aku suka bawak laju je. Ha Ha Ha. 

Tadi aku kene tegur sebab letak wedges kat bawah kaki. Bahaya sebab menghalang brek. Tapi sebenarnya dah berzaman aku letak wedges tue kat situ. Kalau dah brek emergency memang la bahaya kot. Eceh - eceh aku ni memang degil cakap orang tua. Hahahaha.


No comments:

Post a Comment