Wednesday, July 20, 2011

Durian Oh Durian





yeyeyeyeyeyeyeye
akhirnya hari ni aku dapat makan durian
setelah berminggu minggu mengidam
ceh mcm aku nie pregnant lak nak mgidam2
aku ajak member aku beli durian
mule2 igt nak beli kat pasar malam
tapi bile adew owg jual durian kat sini, beli jew la kat sini
5 biji durian = RM 10.00
xbeli banyak2 sbb mkn pun 2 owg jer
nak tau disebabkan hari ni aku pose ganti
kteowg dapat lg 1 1/2 biji PERCUME !!!!!!!
dari abg durian tue
keh keh keh 
jgn jeles yer sbb hari ni aku murah rezeki
yg 1/2 biji tue kteowg bg pakcik Guard
sekarang nie lg 3 biji durian x habis lg
aiyoooo sape2 yg nak tolong habiskan
sedap2 au durian tue
meh datang SINI
kite mkn ramai2 k : )

1 comment:

  1. awat makan durian dengan seterika baju sebelah tu.. haha aku dah muak makan durian tw.. hari2 kat umah ada durian.. tp durian sedap.. haha

    ReplyDelete