Sunday, July 3, 2011

Lupe Maggi Kari



alkisahnyer hari nie aku g JJ ngn member aku tuk beli barang2 keperluan
mule2 g Larrie, g Watsons, g MPH pas2 baru g supermarket
g supermarkets beli maggi kari jer
sbb teringin & sudah dah lame x makan
plus hari nie adew super saver
maggi kari just RM 3.70 jer
so lepas baya tue trus g magbit ( kedai majalah )
usha2 majalah & komik
lepas beli komik Lawak Utopia High *Reunion*
trus tggu bas rapid
pas2 aku pelik aku bawak beg plastik mcm ringan sgt
baru teringat plastik berisi maggi dah hilang
sama ada tertinggal kat kaunter cashier or kedai majalah
so masuk la balik JJ tue sbb nak cari maggi yg hilang
sgt sedih tau.. :'(
mule2 masuk magbit
disebabkan aku malu x bersebab kat abg majalah tue
aku suwuh member aku tanyew adew x plastik berisi maggi tertinggal
dye cari 1 kedai tue malangnyer xdew pun plastik yg berisi maggi tue
sah2 tertinggal kat kaunter lepas bayar tadi
malangnyer aku x igt tadi aku baya kat kaunter mane
aiyooo tau x banyak giler kaunter kat supermarket tue!!!!
tup2 akak cashier tegur aku " cari maggi ke ? "
aku dgn tersegih-sengih " hehehehe ahah "
pas2 akak suwuh g kaunter 3 sbb dye dah simpan kat laci
tapi kat laci tue dah xdew
so dye g la amik maggi baru
: ))))))))
wah, gembire sgt sbb x perlu beli balik maggi kari tue
mgkin hari nie rezeki aku kot
so, lepas nie jgn lalai tau kowg
hehehehehe





p/s: semalam minum air semut kot sbb tue jadi pelupe : )

No comments:

Post a Comment