Saturday, July 16, 2011

Harry Potter & Deathly Hallows Part II



semalam, aku ngn Cik Dila telah pergi ke TS tuk tgk HP
mmg aku excited giler2 habis la
tibe2 rase nak pakai PINK sampai selendang pun aku beli PINK
selalu belajar kat youtube tapi disebabkan aku x tau nak taip ape
mintak la pertolongan Fid suwuh ajarkan aku
sampai depan lif sume " wa wa wa wa wa "
kah kah kah malu la pulak
tgk pukul 11.30 am pnyew, mule2 pikir nak tgk kul 2.00 pm
kalau nak tggu smpai kul 2.00 confirm la melanguk xtau nak buat apew
yew la, kedai " murah-murah " bukan banyak bukak lg kan
ending HP mmg best la
sebijik mcm buku JK Rowling
terjerit2 jgk la dlm wayang biler adew scene yg mencemaskan
laen giler muke Neville Longbottom kot aka makin selekeh
sesuai la ngn Luna Lovegood yg pelik tue
lg 1 rambut anak HP, si Albus Severus mcm JB kan ( Justin Bieber )
daughter Ron & Hermione x berape nak comel sgt
so lepas tgk wayang, g McD tuk makan GCB
seronok sbb akhirya dapat mkn tapi bengang giler sbb seat sume penuh
dah la lame kene cari seat pastue beratur panjang lak tue nak beli makanan
lepas makan kteowg g atm machine
then adew la sowg tourist Arab nie mintak tolong aku keluarkan duit
sbb dye x reti gune atm machines
pendek kate mamat nie x faham english sgt
kowg bayangkan la sume aku yg tekan sampai mamat nie nak keluarkan RM 500
tgn aku jgk yg enter RM500 tue
500 ok! banyak kot !
nasib baik la jumpe rakyat Malaysia yg baik & jujur cm aku nie. : )))
kalau jumpe owg jahat mesti dah rompak dah tourist tue
last2 aku yg blur cmne nak gune atm machine.. keh3
then baru shopping beli beg & cardigan
dila pulak beli kemeja & baju kat Romp
guess what kiteowg beli friendship watch
padahal aku bukan jenis pakai jam pun
tapi sbb lawa + murah beli jgk lah walaupun dinamekan PEMBAZIRAN
aku beli kaler merah & dila pulak kaler putih
so sebelum balik tibe2 rase nak beli dessert
igt nak beli chocotop tapi dah lalu Baskin Robbins
singgah la kejap
disebabkan sume tau aiskrim Baskin Robbins mmg mahal, mampu kongsi jer
kteowg beli Super Soldier Sundae
best sbb boleh pilih 2 flavours, kat tgh2 adew kek coklet + adew fruitsss
nasib baik kongsi sbb itupun x larat nak habiskan : )
konfem berat aku dah naik balik kan makan bendew nie sume
tapi who's care keh keh keh
malas nak berdiet dah



















p/s: certain lelaki2 Melayu g dating ngn awek2 dowg time solat jumaat
wah nmpak sgt x pegi solat jumaat kot
isshhhh dowg2 nie x segan ker ek?

No comments:

Post a Comment