Monday, August 22, 2011

Baju Kurung


bile aku nak naik lif tadi, Kak Jah tegur aku

Kak Jah : " tuh amik plastik uh ", sambil tunjuk kat meja
Aku : ??????
So,aku dgn muke penuh tande tanye pergilah ke tempat yg disebutkan
Aku nmpak beg plastik biru kat atas meja
kat atas beg platik uh siap adew name penuh aku lg
Mmg pelik binti ajaib la
Nak kate family aku bg, nie by hand punyew
Aku usha dalam beg plastik uh
WAH ADEW OWG BG AKU BAJU KURUNG LA
seronok... seronok.. seronok...
murah rezeki aku hari nie
adew secret admire bg aku baju kurung
kah kah kah secret admire la sgt
nie kali kedua adew owg bg aku hadiah baju kurung
xsilap kali pertama raye 2 tahun lepas
tuttttttttttttttttttttttttttt secreto e
adakah ini bermaksud raye yg akan datang
aku akan dapat hadiah baju kurung lg ?
hehehehe... berangan jew lebih
korang x payah la bace citer tipu aku lg
baju kurung yg tahun nie punyer
ex adk angkat aku yg bg
mak dye jahit baju kurung, so mak dye buatkan tuk aku sekali
bertuahkan aku
itulah ape yg aku bace dlm surat yg dikampilkan sekali
walaupun dah lame aku lost contact dgn dye,
sebenarnyew aku yg sengaja buat diri aku lost
xsgke dye igt kat lg aku
siap bg hadiah baju kurung lg
adew sape2 igt kat aku lg x ?
kalau igt aku nak baju kurung boleh x ?
hehehehehehe : )


1


2


3


4


5



 ~ tadaaaaaaaaaaaaaaa ~





MOOD : TERHARU PLUS EXCITED


1 comment:

  1. Pergghh ak gile jeles kat ko!!
    ahh mmg rezeki ko agak murah kot.
    btw gud luck..:)
    ps:jgn dtg umah aku ok..;)

    ReplyDelete