Friday, August 26, 2011

Jalan - Jalan Shopping Raya


lepas aku & Dila exam maf 320 semalam
kami berempat pergi shopping raya
dgn berbaju kurung,
aku redah jer Jamek, Jalan T.A.R, then SOGO ngn dowg
hancur harapan aku nak jumpe Fizo Omar or Iqram Dinzly kat Jalan T.A.R
xjumpe pown
punyewla banyak giler manusia
sampai nak pilih selendang pown susah
last2 grab 1 selendang kaler pink & 1 tudung lycra kaler hitam
lepas tue aku pakse Dila beli Jersi Malaysia.. hehehe
ceh.. tgk owg beli aku pun sibok nak beli jgk
mampu beli kat Jalan T.A.R jer sbb murah lol
sampai SOGO lebih kurang pukul 6.40
guess what mcd dah penuh kot !!!!
last2 buke pose minum air Twister dulu kat luar Sogo
igtkan kteowg jer tapi ramai jer berbuke kat luar Sogo uh
sampai berdiri pown adew
sbb sume fast food dah penuh
pukul 7.45 baru dapat mkn mcD
aku & Dila makan regular GCB, Zarin & Zaliza pulak mkn Spicy Chicken McDeluxe
mule2 igt nak mkn Double GCB
tapi bile teringat bulan pose tahun lepas, 
aku muntah kekenyangan lepas mkn Double GCB
terus cancel niat nak mkn Double GCB
boleh pulak kan adew mamat melayu tgh hidu gam depan pintu SOGO uh
naik menyampah bile dye bangga hidu gam uh depan kteowg
tapi x semenyampah biler adew kapel nie dok buat drama korea kat McD
dahla tgh pose lg, bole pulak siap peluk pinggang2 lg
xbole blah bile si BF nak GF urut2 bahu pulak
yuckssss!!! geli dowh ! meluat pown adew!
buat malu jer bile bangse lain tgk
TOLONG la respect la bulan puase nie dowh
Pukul 10 baru sampai LRT Pandan Jaya
kat SOGO beli foundation & getah rambut jer 
balik dari uh, terus g discussion Far 360
aiyoo sgt2 penat au
sori yer Dila, aku x teman ko semalam
driver dah tggu kat bawah

























No comments:

Post a Comment