Sunday, August 14, 2011

Suka Suki Library


Actually time nie aku tgh jadi penyibok
Biaselah muke aku yg xtau malu nie :p
Dowg sibuk buat discussion Far360
Aku sibuk nak bergambo ngn member2 sengal aku
Alya, Dila, Zaliza & Zarin
sampai kene " syuhhhhh " ngn sowg mamat nie
Ek eleh makcik library tue xmara pown, kecoh jer
Ele, kowg suke la tue
aku dah masukkan pic kowg kat belog aku yg seberape femus nie
Baik kan hati aku
saje jew nak bg kowg femus amus gak
plus nak buat amal jariah kat bulan Ramadhan nie..
adew kene mgene kew ek? keh3
Plg x bole blah, boleh lak si zaliza lukis pic aku
kat meja library uhhhh
dah la tanpe kebenaran lak tue
nasib baik comel skit la dari pic zaliza tuh
hehehehehehe ( dila jgn mara au ; p )
lg 1 entah zaman bile aku bertukar status jadi owg perak, aku pun xtau
ini sume keje kawan2 sengal aku, hehehe
Terime kasih manyak2 tuan pnyew Nokia X6 yer
sbb faham perangai kawan ko sowg nie
Lain kali kite lepak same2 lg au
<3 <3 <3
























p/s : pic dowg nie sume lakonan
aku jew x.. ;p

No comments:

Post a Comment