Saturday, September 24, 2011

Boys To Men

 
currently, tgh dgr cd Boys To Men  <---- pinjam Midot pnyew !
cd nie komplikasi dari band2
Westlife, BSB, N'Sync, Boyzone, Boys II Men, Savage Garden
& seangkatan dgnnyer
sesungguhnye aku membesar dgn lagu - lagu jiwang karat dowg
 p/s : maafla dari kecik mmg x minat lagu melayu
jgn salahkan aku, salahkan sepupu2 aku yg buat aku TERinfluence ;p
di mane suatu mase dahulu membuat ramai wanita histeria
cair dgn kekacakan dowg2 nie
termasuk aku yg masih sekola rendah dulu
sampai berangan - rangan kalau da besa nanti nk kawen ngn Shane Westlife
plg xbole blah, ciap bercop-cop ngn kawan2
sebagai contoh : weyh shane uh aku pnye, ko jgn amik !
mcmla kisah pulak si Shane uh =.='
biase lah kanak2 lg mase uh, x matang lg
xsilap, mase kegemilangan BSB pulak
trend rambut Nick Carter menjadi ikutan
aku igt lg mase aku Form 1 Gemilang
mase uh mggu english rasenyer, setiap kelas kene buat persembahan
sbb masing2 xtau nak buat ape, decide nak nyanyi kat atas pentas
wah mcm la sore masing2 bajet sedap jer nak nyanyi
tp apekan daya, nak perasan jgk jadi Westlife
lagu kteowg pilih Uptown Girl
so kawan aku cine nie ( x igt name la ) bg kteowg lirik lagu
balik rumah, ciap practis lg jgn x tau
so hari yg ditetapkan, nyanyi la ramai2 bertemankan cd dari radio
padahal cd dari radio uh lg kuat dari sore kteowg
lawak lawak
entah mcm mane la bunyi sore kteowg kan
nasib baik jew x hujan lepas nyanyi " Uptown Girl "
walau bagaimanapun, kami dapat hadiah sagu hati
hadiahnyer berupe pemadam bentuk jersi bola
ehhh kire ok la tue,
dari x terpilih lgsung dari dapat hadiah
tetibe rindu pulak mase Form 1
walaupun skang nie dowg2 nie sume dah xfemus mcm dulu2
ahli kumpulan dah berpecah belah
sbb adew yg buat solo berbagai
sebagai contoh :
Ronan Keating -> asalnyer band Boyzone
Justin Timberlake -> asalnyer band N'Sync
Brian McKnight -> asalnyer band Westlife
tp aku pecaye lagu2 dowg nie mesti suke didengar sampai bile2
lagu Words = Boyzone buat aku ketawe sowg2 : )











No comments:

Post a Comment