Sunday, September 4, 2011

Mimpi Aneh



cerite nie dah basi tapi peduli ape aku, blog aku. hehehe. hari tue aku tido 7 pg. bkn adew masalah insomnia tapi adew keje sikit. hehehe. plus aku dah terbanyak tido semalam uh. so lepas kul 7 aku tido, aku dapat mimpi pelik aka aneh. korg nak tau mimpi aneh uh? aku mimpi sowg mamat nie yg bername Nicholas Tse ( bukan name sebenar ). kah kah kah. entah kenape mamat nie muncul tanpe diundang dlm mimpi aku.

aku mimpi mase tuh kteowg berdue berborak - borak. seronok pulak berborak - borak padahal selalu bercakaran & somehow aku tanyew pasal GF beliau. yew la setahu aku dye nie single. then tibe2 dari arah mane entah adew pompuan dtg kat kteowg lantas si beliau memperkenal girl nie sebagai girlfriend baru beliau. dlm mimpi aku uh girl tue junior kteowg. yg peliknyer boleh lak kami 3 org nie pergi lepak minum sesame. Sampai Nicholas Tse pelik kami mesra semacam. padahal baru jumpe. sebenarnyew jauh di sudut hati aku, (dlm mimpi e) aku JELES. OMG aku jeles? for what? aku pun pelik. sama adew sbb aku x bole terime hakikat yg dye dah kapel baru or bg petande yg aku perlu cepat2 luahkan perasaan aku nie or mimpi aku nie merupakn ramalan yg akan datang. Ha3. xbole blah. Girlfriend baru dye uh dah la cun, puteh & free hair 

Dan disebabkan mimpi pelik itulah mak aku teriak - teriak dari dapur suruh bgn. padahal mimpi aku uh tergantung lg, xdew the end lg ! tp agakla dah pukul 11 lebih x reti - reti nak bgn. adoi ape punyew anak dara bgn sampai matahari naik & x lupe badan naik sekali. maklumla raye kan, mkn banyak & tido pun banyak! aku harap mimpi aku nie adew Part II pnyew. hehehehe. Bkn apew kadang2 mimpi bg petande au & most of it mimpi uh betul. Sebagai contoh beberape minggu sebelum result kelua, aku mimpi result exam aku lulus semue then alhamdullillah result aku mmg lulus pun. bkn cerite gebang tapi nie la hakikatnyew. aku penah mimpi yg sowg mamat nie sebenarnyew jahat & in the end mmg dye seowg yg jahat pun. ( menyesal x pecaye mimpi aku uh ) =.= so aku x terkejut kalau Nicholas Tse nie mmg kapel baru. tapi pelik! kenape berkaitan ngn aku pulak e ?
BIG QUESTION MARK

p/s : padahal dlm hati ckp, jgnlah dye kapel baru! hahahaha 



1 comment:

  1. haha..ak pon de mmpi yg lbh krg same..
    tp org kate mmpi slalu tebalik n
    jgn cite kt org len kalo x, xjd mmpi tu..^^

    p/s:adakah ini mamat yg diperkatakn(10 tanda pe tah..) itu??

    ReplyDelete