Sunday, September 18, 2011

Dilwale Dulhania Le Jayenge




tadi aku baru tgk movie nie ngn member aku,
bukan tgk kat TV3 yg banyak potong uh
tapi tgk dari vcd 
movie nie tahun 2005 tapi kesian aku x pernah tgk pown =.=
sumpah bile aku tgk movie nie,
aku pulak yg over gelak, padahal owg lain steady jer
mgkin movie nie berkaitan ngn diri aku kot
kah kah kah
ape yg aku tau, kite x bole disgusting kat laki
nanti x pasal2 ter fall - in - love
mcm movie nie, Simran Rao tersuke kat Raj Malhotra
walaupun mase mule2 Simran nie menyampah giler kat si Raj
 disebabkan x pasti perasaan masing2,
dowg pun pendamkan perasaan
tapi kes aku nie, aku nie syok sendiri ker?
kah kah kah
so lepas abs tgk movie nie, aku teringat kat Nicholas Tse


p/s : rindu la nak gado ngn ko lg

teringat chorus lagu Eternal Flame, band Human Nature

" Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Am I only dreaming "

2 comments:

  1. wah2 siapa kah gerangan nya nie???
    nanti aq siasat..hwa3

    ReplyDelete
  2. apesal ak cam tau je sp dia..xpe r..
    biar ak tau sorg..hu3..
    awl gile ko isi borg grad..
    bgos2..yakin

    ReplyDelete