Friday, November 8, 2013

Pagi Jumaat


Pagi jumaat ini aku telah mendapat ceramah dari bos kesayangan aku. Bukan ceramah agama tapi ceramah mendengar bebelan free dari beliau akibat lupa menarik order semalam. Puas lah aku memerah otak mengalahkan budak spm. Dah send mesej boleh pulak dapat notification dari celcom kredit habis. Kenape pulak waktu genting macam nie kredit habis ? Bos aku ni nama je pakai I Phone 5 tapi whats app ke we chat ke x install. Kalau x free je. Salahkan bos aku padahal salah sendiri. Ha Ha Ha. 

So aku pun pinjam la henfon adik aku. Nasib baik adik aku ade rumah sbb cuti sem. Penat - penat aku hanta mesej panjang lebar boleh pulak bos aku reply ni sape ? Menguji tahap kesabaran aku bile bos aku reply lg lory dah jalan. Ok fine. Sambung tido.

1 comment:

  1. yana kne installkn kat die kut applikasi tu semua baru dia guna hehe

    ReplyDelete